ONTMOETEN in 2919 Van Werk naar Thailand

20 november 2019 - Vlaardingen, Nederland

2019.                            VAKANTIE THAILAND

Thema: ontmoeten

Volgens mij is vakantie om te gaan genieten toch?

Nou is de voorbereiding voor mij dat niet helemaal al doe ik voor van wel.

Thailand here i come ...........again.

De start; ik ga polarsteps gebruiken en reislogger en denk erover om een foto/combi/boek  te maken.

20 november;                    En dan komt de vertrektijd plots wel erg dichtbij. Ontstressen is niet mijn sterkste punt.

Check: bankpasjes:              -wereld? Check                      -creditcard vol? Check          -mobielbanknummer,  mobiel nummers do en geoff, check/ check               2e mobiel, oplader, powerbank check.

Verder: koop ik het daar 🤔🤔🤔Toch? TOCH?

Voorbereiding zoals koffer inpakken lukt me.  Echt!    Ik was wel nog ff mijn koffer zoek. Jemig, hoe duf kan ik zijn.                              Mijn lampje brandt; in de kelder! Doordat mijn zus indertijd van mening was dat de kast leeg en de kelder vol moest ligt hij vast daar. Met Turbo een rondje lopen en samen de koffer uit de kelder geplukt. Blijken mijn schaatsen en skeelers erin te zitten.  Jottem; kan ik dat nog eens oppakken.

Inpakken en kleding,schoenen enz. in handige sealzakken en tasjes, gekocht hij de ANWB samen met mijn international rijbewijs.                                                    Heb ik alles? Toch mijn coco parfum meenemen, vorig jaar ook niet  kunnen kopen op vliegveld. Ik overweeg even om alleen kleine flesjes mee te nemen en  koffer bij me te houden.                              🤔🤔 noop.                          Ik neem gewoon mijn eigen toiletspullen mee, incluis fohn,ook al komt mijn koffer dan op 10 kg. In het ruim ermee en duimen dat het goed komt.

Opruimen nu en dan achter de laptop. Er moeten nog contacten geregistreerd worden. Geen registratie is heen betaling in de GGZ waar ik nu werk. Jeetje, tis al 11.45 uur. Geoff komt 12.30 en ik moet nu snel gaan tikken. Verdorie waarom doe ik dat niet gelijk de avond na bezoek. Scheelt toch en kan het ook uit mijn hoofd.   🤔 leerpunt staat genoteerd; geen uitstel op dit punt.

Kom op, ff doortikken!      De bel gaat.                      12:30  Yes, Geoff. 🥰     Dikke knuffel en fijn dat ik hem zie. Soms is het voor mij te weinig en zie ik hem weken niet. Mis hem  iedere dag. Idioot maar waar, zucht. 🙄

Schiet nou op; nog 1 uur en Dominique komt en moeten  we weg. SERIEUS! Ben  nog niet klaar.

13:30 Tring; ai 🙈 daar is Dominique. 😍 love this girl so much                         Op tijd( ik niet)  Dus.....sigaretje voor Geoff en nog 1 en nog 1.🤨   echt serieus lijkt hij op mij.....met roken....ooit.

Geef mij mijn vaper maar. Geen nicotine en geen behoefte aan een sigaret meer. Mwah, mis de benauwdheid en zooi ervan  niet. Zoooo relaxt. 😇

Opschieten nu! Hup hup

14:15 we vertrekken ! Neem mijn laptop mee in de auto.  Kan Do mee terug nemen.  Scheelt weer.

15:00 Schiphol.

Inchecken; 😂😂🤣🙈🙈      koffer inladen en dat lukt niet! SERIEUS 🤪 😤😤         dan de grondstewardess maar.                                  Ze heeft bijna pauze? 😲 en daarom niet echt vriendelijk tegen een dame die soort van gestressd is.  Do gaat bijna koken 😤   kom op nou!       Starbucks....doe mij maar machiatto.  Do ijskoffie. Okidoki

Eeeh Nee! Eerst geld  wisselen. Abnamro waar  zitten jullie!              Coupures van 100. Scheelt weer kosten bij omwisselen in Thailand.       Mooi. Geregeld en de koffie ook.                               Terug naar begin en dan afscheid nemen.

Gatver wat ben ik daar  slecht in. Knuffel, huh. Love you, bedankt, ga je missen.  Hou polarstep kn de gaten. Daar zet ik alles op! Doei doei👋👋👋👋

Dan loop ik alleen naar de gate. Kijk om me heen en realiseer ik me dat ik dit de lastige momenten vind. Alleen en niemand om mee te kletsen. 🙈                Erg toch of juist niet? Ik deel gevoelens en gedachten graag.                  Ik ben nu mij eigen gezelschap. Zen creëren en ONTMOETEN.