Dag 2 river vieuw gasthouse

22 november 2019 - Bangkok, Thailand

Wow 😱😱😱🙈🙈🙈

Ik heb tot de middag geslapen.  Ik ga nog eens op de klok kijken. 🤔🙈🙈 tis 16 uur. Erg dat ik droom over mijn cliënten 😱 Ik ga douchen en de straat op. Ik struin langs het kanaal, paleis van de vorige  koning na 1940. Heerlijk red pork met rijst en lemonice als drankje. Nog wat halen bij  7eleven ( 21 cent voor een fles 😂)  doorlopen door smalle steegjes. Ik hoor monniken gezag en ga de dienst  bijwonen.

Twordt laat en loop terug naar guesthouse.  Ik kom massage salon tegen.  Dat wordt er  voetmassage en hoofd  en nek. 250 bath voor 1 uur.( 7.50) Aanrader en zo vaak als mogelijk

Zit de masseur nu te flirten?   Hij is niet getrouwd vertelt hij toen ik antwoordde op zijn vraag; alone? Not married? 🙈🙈

Ik bedank vriendelijk voor de massage en 2x thee. SaWadika. Op naar hotel. Nog even naar de rooftop bar. Hier ontmoet ik Reinald uit Duitsland.  Hij is 70 en op 50e getrouwd. 2 kinderen van 15 en 19. Altijd keihard gewerkt en pas laat "de" vrouw ontmoet.  Hij zegt uit het niets: " stel je open en dan komt het naar je  toe, omarm het en be happy". Hoe mooi is dit?

Ik tai af en ga naar mij  kamer.  Wil deze ervaring opschrijven en even Netflix kijken.                          Morgen nieuwe ervaring en dichter bij mijn Zen.